Haken met alcoholisten

 

Ik heb weer lekker zitten haken ’s avonds maar helaas kom ik net 10 centimeter van die blauwe bolletjes tekort! Anders was Pinda’s sjaal allang af. En dat was dan wel weer handig geweest vandaag want wat zijn wij natgeregend onderweg naar de diabetesverpleegkundige. Dat waren 12 kilometers die ons wel in de koude kleren zijn gaan zitten, letterlijk. Na een warme douche, een paar koppen thee en een lunch heb ik het nog steeds koud. Ik ben geneigd om naar een wijntje te grijpen maar het is nog wel errug vroeg. Naja, wat zeggen ze toch, it must be 5 ‘o clock somewhere. Maar als ik een wijntje drink voor het avondeten dan sta ik snel op de kop.

Maar de verpleegkundige dus. Het was weer gezellig zoals altijd. Mijn GlyHb zat weer eens geweldig goed op 6.1 (whoehaaaa staande ovatie) maar mijn cholesterol wil toch niet echt zakken. De verhoudingen tussen het goede en slechte worden wel wat beter maar het is nog steeds niet waar het moet zijn (7.3). Balen. Nu moet ik zeggen dat ik niet echt heel goed de Becel producten heb gebruikt, ik heb wel eens wat dagen overgeslagen. Dat ga ik nu niet meer doen. Ook ga ik op haar aanraden advies inwinnen bij een homeopaat om te beginnen met visolie capsules, ik ben geen grote viseter maar visolie kan nog wel eens helpen.

Maar nu ga ik toch maar een borrel inschenken. Brr. Koud.

2 thoughts on “Haken met alcoholisten

  1. 12 kilometer in de regen?! Nee, daar word een mens niet blij van.. Knoflook schijnt ook goed te helpen tegen te hoog cholesterol, begreep ik. En visolie capsules zijn vaak erg goed, maar je gaat er vaak wel hele vieze vis boertjes van laten..)

Geef een reactie

