Post!

Het is nu zo snel donker en dat is heel gezellig want dan kunnen de kaarsjes aan. Maar nadeel is wel dat je zo snel flitsfoto’s moet maken, en daar baal ik van. Bah. BAH. Flitsfoto’s zijn nooit mooi. Ik kende ooit iemand die om dat felle van de flits een beetje te verminderen een vloeitje plakte op dat flitsgedeelte. Ik ben echter heel lang geleden gestopt met shag roken. Met roken moet ik zeggen, maar ik rookte voornamelijk shag. Ik zal noooooit meer gaan roken maar de geur van verse shag in zo’n pakje… hemels… Maar ik heb dus geen vloei meer bij de hand. Nu kan ik dat gewoon gaan kopen maar toch voelt dat een beetje fout.

Flitsfoto’s dus. Van Pinda die ondanks alle stakingen bij de postbezorgers wel een kaartje kreeg, Van haar opa en oma. Want die zetten nu op alle kaartjes haar naam en als we geluk hebben staat er onderop in het klein ergens ‘doe de groetjes aan papa en mama’. De kaart was een hit, er staat een eekhoorn op en die hadden we afgelopen weekend ook in de tuin dus de eekhoorntjes zijn erg aanwezig in Pinda’s wereldje.

6 thoughts on “Post!

  1. Ja, bij ons staat ook zo’n soort tekst op het kaartje. Nu staat er op de kinderen hun kaartje een varkentje, terwijl wij ook eekhoorntjes in de tuin hebben (en geen varkentjes). Zouden opa en oma daar nu een reden voor hebben!!??

    Groetjes van de 3 neefjes

  2. Heb de smaak te pakken hoor..dus wederom een reactie van ‘me’ uit de UK! En..kaartje? Heb ik iets gemist? Is het Pinda’s verjaardag? Nee toch? Bloos..heb ik dus even niet goed opgelet (terwijl ik toch echt dagelijks lees)!

  3. Oh gelukkig..en ja..zie nu ook dat Pinda 16 januari jarig is! Pfffff..volgens mij heb ik m’n dag niet vandaag..ik ben in ieder geval niet echt oplettend! PS hier zijn ook al ruim een uur geleden de kaarsjes aangegaan..en vind toch wel dat het ondanks, met flits maar zonder vloeitje, een mooie foto is geworden!

  4. Wat gezellig hè, kaartjes van opa en oma. Da’s toch ook wel heel speciaal!
    Net als eekhoorns. Heb je er al eens over gedacht om een eekhoornkast met voer op te hangen?
    Wij wel, hebben al twee kasten hangen en eekhoorns in de buurt genoeg!
    Hebben zich alleen nog niet laten verleiden. Natuurlijk eten ze wel bij de buurman de kast leeg…. zijn toch ergens wel krengetjes, die eekhoorns.

Geef een reactie

