Tumblr

Er zijn zoveel mooie dingen te vinden online. Mijn favorieten balk knapt, het mapje “mooi foto’s internet” is een grote warboel geworden, ik lees blogs via google reader en ik heb al te veel items voorzien van een ster.

Tijd voor een nieuwe eigen blog. Van Hutsefluts maar heel anders dan hier. Deze blijft bestaan, dit is bijna een kindje, alles gaat gewoon door zoals altijd. Hier schrijf ik over het wel en wee van ons, laat ik zien wat ik maak en geniet ik elke keer van jullie reacties (van tranen in de ogen tot stopikpiesbijnainmijnbroek). Maar ik ben nu dus ook te vinden op Tumblr. Een verzameling van foto’s die ik mooi vind, teksten die mij aanspreken, muziek, videos. Of dat moet het worden in ieder geval, er staan nu nog maar drie dingetjes op, waarvan 2 van dezelfde maker… maar het komt. Of het op de lange duur gaat werken voor mij weet ik niet, maar wie niet waagt toch? Maar ik zit nu dus ook hier:

www.hutsefluts.tumblr.com

 

Geef een reactie

