Verlekkeren

De nacht was veel te kort, Pinda is heerlijk verkouden geworden en ik kreeg een ontzettende hoofdpijn die, nu weet ik het zeker, veroorzaakt werd doordat er sneeuw in de lucht zat. Op het moment dat het hier (nat) ging sneeuwen verdween het ergste van mijn hoofdpijn. We hadden dus geen zin om ook maar iets te doen vandaag. Na de helaas nodige dingen ging Pinda tekenen en ik ging winkelen. Bij Etsy.com, lekker mooie spullen bekijken. Ik heb maar even de mooiste dingen op een rijtje gezet

van links naar rechts geteld;

1 een prachtige ring met ruwe diamanten 2 ketting met een zoetwaterparel 3 oorbellen met parels 4 strakke rechthoekige oorbellen 5 stapelbare ringen met zilveren knopjes 6 een hanger met rendier mos 7 stapelbare ringen met zilveren balletjes en een safier 8 oorbellen met kwarts 9 stapelbare ringen met diamantjes

Van die laatste heb ik de link niet goed gekopieerd en nu kan ik hem niet meer terug vinden…

Maar mèèèèn, wat heb ik een dure smaak. Misschien vind Sinterklaas wel dat ik heel lief ben geweest, die man moet toch ook eens dement worden?

3 thoughts on “Verlekkeren

    • @Babs: jaaaahaa die lay out he! Ik dacht de hele tijd, zal ik het doen of zal ik het niet doen…. want eenmaal de lay out aanpassen betekend weer heel veel werk om alles op zijn plek te krijgen. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik vind het hier nu wat rustiger, de foto’s komen beter uit!

Geef een reactie

