Whohoo en whahaa

We gingen naar de Makro voor snowboots (die vroeger toch gewoon moonboots heetten?) en een opvouwbare slee. Beiden waren helemaal uitverkocht. Toen ging ik boodschappen doen en zag ik gewoon de snow/moon boots staan die ik wilde. Niet dat het me ook maar iets uitmaakte hoe ze eruit zagen maar deze waren gewoon niet lelijk terwijl ze dat toch wel vaak zijn. Ik paste ze en ze waren iets te groot maar kleiner was er niet. Ik trok wel dikke sokken aan besloot ik en ik kocht ze. Ik hield ze meteen aan en ervoer de winter direct helemaal anders.

Voor Pinda zag ik gevoerde bergschoen-achtige schoenen en die kocht ik zonder te passen want ze zaten in het plastic. Bij de kassa was het ineens zo gezellig dat ik vergat om een bonnetje mee te nemen. Eenmaal thuis pastten de krengen natuurlijk niet en ging ik terug op hoop van zegen.  Ik heb het eerder gehad over de leuke voeten van Pinda met de hoge wreef en ze kreeg deze schoenen daarom niet eens aan. Geld terugkrijgen kon natuurlijk niet maar omruilen kon wel. Resultaat is dat ik met schoenen die twee maten te groot waren naar huis ging. Had het kind in ieder geval iets echt warms en ach, veel zou ze er toch niet op lopen.

We gingen deze week ook naar de Praxis voor behangplaksel en zagen daar een opvouwbare slee die we mee terug namen. Pinda is nu helemaal gelukkig.

Maar een ding is niet gelukt. De Ikea, mijn Ikea, de winkel waar ik zo van hou heeft mij teleurgesteld. Ze hebben een stof, een kerststof. En die is nu al uitverkocht. En het is nog niet eens sinterklaas! En hij komt ook niet weer zei een hele gemotiveerde medewerker mij. Ik was in staat om de stof van een van de kerstpresentaties af te rukken want hij hangt echt door het hele warenhuis, in allerlei kleuren. Hij is gewoon op omdat ze hem zelf zoveel hebben gebruikt. En ik wilde alleen maar een metertje (of twee, drie) in rood en grijs. Ik zag die grijze al helemaal als tafelkleed in mijn mooie nieuwe opgefriste keuken, en die rode in verschillende quilts. En kussens en knuffels. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ervan wil hebben. Rot Ikea.

3 thoughts on “Whohoo en whahaa

  1. Ik had online ook hele leuke engeltjes met borduursels gezien, maar die waren dus ook al vier weken geleden uitverkocht 😦 Wie weet kan iemand het voor je ergens anders halen! Want hij is inderdaad leuk die stof! Fijn weekend

Geef een reactie

