Uitgerust

Nou, maandag kwam en ging. Maar bijkomen dat deden we niet. Zondag kreeg Pinda vanuit het niets hoge koorts en hadden we een onrustige zondag met veel getroost en weinig gedut. Die nacht hadden we een discussie met haar toen wij naar bed gingen, zij wilde de lamp aan hebben, van ons moest hij uit. En geheel in Peuterstijl eindigde die discussie met de lamp uit en een boze gillende Pinda. Dat zat haar waarschijnlijk om 4 uur ’s nachts nog dwars want toen werden we wakker van heel hard gegil. Alhoewel, we… ik dus. Mr. Big, die zo licht slaapt, die altijd last heeft van dat hele kleine beetje wat ik schijnbaar zou snurken die mr. Big die slaapt gewoon door als zijn dochter moord en brand gilt. En die belt mij de volgende dag op met de opmerking ‘jaaa maar ze heeft wel de hele nacht doorgeslapen, dat is toch wel fijn…’ Terwijl ik dus met kleine oogjes aan de andere kant van de lijn zit.

Maar maandag was alles een stuk beter met Pinda. Het was een mysterieuze koorts van een dag. We hoorden dat meerdere kinderen er last van gehad hadden. Maar madamme moest wel even een dag van niet rennen en zingen en kletsen inhalen. Maandag werd ook de nieuwe wasmachine afgeleverd en heb ik de rest van de dag gehypnotiseerd voor het deurtje gezeten. En waar ik dacht dat ik drie tot vier ladingen was moest wegwerken bleken het door de grotere trommel maar twee ladingen te zijn.

En nu is het dinsdag. Zullen we vandaag kunnen bijkomen?

2 thoughts on “Uitgerust

Geef een reactie

