Groot

We gingen maar eens winkelen had ik mij bedacht. En wel vandaag want morgen wordt het slecht weer, helaas dacht de rest van deze kant van het land dat ook en was het poepiedruk. We gingen naar hier en we gingen naar daar. Pinda sjokte overal lekker mee maar zei toch wel dat ze honger had na een tijdje. Het was dan ook al 13.00 geweest en het ontbijt was al even geleden. Ik wilde met haar een croissantje kopen en die opeten bij de AH maar Pinda had een heel ander idee. Ze wilde bij de Hema eten, ‘da is wawm’. En eigenlijk vond ik dat wel een heel goed idee. Ze kreeg een kindermenuutje met poffertjes, oftewel ‘keine pannekoekjes!’ en ik smikkelde een saucijzenbroodje weg. Ze vertelde hele verhalen over alles wat ze om zich heen zag en moest giechelen toen iemand zijn neus snoot want “die menee laat een sjeetje… pfffffhihi’. Ze dronk haar fristi en at al haar poffertjes op, bijna zonder knoeien. Ze wilde een ‘svetje’ en veegde heel netjes haar mond ermee af.

En ik vond eigenlijk wel dat ik ineens een heel groot kind aan het tafeltje had zitten, helemaal geen baby meer.

3 thoughts on “Groot

Geef een reactie

