Smullen

Zaterdag gaan we heerlijk traditioneel gourmetten. Nu is gourmetten altijd leuk maar bij mijn vader staat een hele grote tafel dus daar kunnen we met heel veel mensen aan. Grote mensenmassa’s zijn niet aan mij besteed maar in dit geval geldt echt meer zielen meer vreugd. Wij hebben dus zin in Kerst!

Ik wil wat meenemen. Een beproefd recept van mij, maar niet veel mensen hebben het ooit geproefd want wij zijn er zelf nogal gek op.

Het is in de maak, nog geen foto van het resultaat. Dat komt nog, met beschrijving. En dan hopen dat we eraf kunnen blijven tot zaterdag.

‘tis natuurlijk ook de goden verzoeken, al op woensdag iets gaan maken voor zaterdag. Ik denk dat ik gewoon vrijdag ofzo weer nieuwe ingrediënten haal…

5 thoughts on “Smullen

  1. euhm…. Jullie gourmetten wel echt met aparte ingrediënten, witte choco kan ik herkennen, maar de bovenste foto… :
    -krab/surimi-sticks? (lijkt me rare combi eerlijk gezegd)
    -marsepein?
    -kapotgeslagen zuurstok?
    -??

  2. Als Mr Big maar niet een van die goden is. En ja start je fiets maar vast om die nieuwe ingredienten te halen hoor….. Na inkoop der ingredienten, versnelling standje hoog en linearecta naar huis, zet alles achter slot en grendel bewaak het daarna 24/24 met je leven, zodat wij ook nog iets te keuren hebben. Het ziet er heeeeeel lekker uit xxx

Geef een reactie

