‘Tis weer voorbij

Waren we zaterdag netjes gekleed en hebben we uitgebreid gegourmet, zondag deden we het lekker rustig. In pyjama ontbijten. Heerlijk. Mr. Big leefde zich uit in de keuken en een hele stapel wentelteefjes was het resultaat. Het was niet helemaal het ontbijt dat ik voor ogen had, de winkels waren helemaal leeggeplunderd en ik had zoveel vervelende mensen meegemaakt dat ik niet meer naar een ander winkelcentrum wilde voor mogelijk nog een broodje ofzo. Ik besloot het zo te laten en we zouden wel zien wat we zondag zouden eten. Mr. Big wilde gewoon lekker tosti’s bakken maar de kaas was op, de wentelteefjes waren de volgende optie. Nou dat hebben we geweten. Een boterham eten ’s morgens is een hele opgave voor Pinda maar dit keer niet. Een hele boterham verdween als sneeuw voor de zon en meteen werd er om een volgende gevraagd.

Tussendoor hebben we nog een mekkerend huisdier buiten gezet, die had het ineens in de kop dat ze naar buiten wilde. Ze vond het nog leuk ook.

‘S avonds aten we pannekoeken terwijl we de kerstfilm van de muppets zagen. We gingen allemaal veel te laat na bed en zo ineens was kerst dan ook weer voorbij. Volgende week kunnen we de boom al weer bij het vuil zetten, daar heb ik stiekem dan ook wel weer een beetje zin in, een huis dat weer iets leger is met meubels die weer op hun plek staan. Gek toch, direct na Sinterklaas wil ik de kerstboom in huis hebben maar na kerst is het ook wel weer genoeg.

Geef een reactie

