Borduurschetsentekengarending

Op de valreep van het oude jaar gingen we nog een net nieuw meisje bekijken. Niet meer helemaal vers van de pers, maar nog steeds kleiner dan dat je je herinnerde van toen Pinda zo nieuw was.

Ik nam een gevuld kistje mee, er zaten slabjes in, sokjes, knipjes en een popje.

De slabjes had ik misschien eerst op de foto moeten zetten, daarna pas oprollen een een tijdje bewaren in het kistje..

Ook maakte ik een lakentje waarbij ik haar mooie, sjieke, maar ook lange naam op borduurde met de machine, zo uit de losse pols dus de letters lijken een beetje geschetst.

Het idee haalde ik ooit bij blog44, dat bleef zo ergens achter in mijn hoofd hangen en dit was de gelegenheid om het te proberen. Het was vooral leuk! Maar een hele quilt met dit idee zou ook wel leuk zijn. Met een gedicht of een woord dat steeds herhaald wordt. Maar eerst ga ik mijn eigen quilt afmaken, ik heb me weer eens iets op de hals gehaald. Een manier van quilten waarvoor ik 6 klosjes garen heb gekocht voor een quilt van 120×150 cm. En ik denk niet dat ik aan die 6 klosjes genoeg heb.

One thought on “Borduurschetsentekengarending

Geef een reactie

