Hoog water

Deze week gezien, al rijdend in de auto.

Het water is niet meer op zijn hoogst maar toch nog wel erg indrukwekkend.

Verder hebben we een beetje last van de winterblues hier, vooral toen het vrijdag ineens weer ging sneeuwen en het al weer bijna de hele dag regent vandaag. Maar morgen begin ik weer met de eerste groentezaadjes in een kasje, dat is voor mij zo’n heerlijk omslagpunt, dan ben je dichter bij de lente dan er vanaf (klinkt dat logisch? hmm voor mij wel).

 

2 thoughts on “Hoog water

  1. @Maaike: met het voorzaaien van de aubergine en de prei. Al heb ik er niet veel vertrouwen in, vorig jaar kwam het niet eens op… toch probeer ik het gewoon weer want wie niet waagt! En er zitten gewoon ook veel zaadjes in het pakje…

Geef een reactie

