Schminterdipje

Winterdipje schminterdipje, ik heb er geen zin meer in. Dus even weer leuke dingen.

Het uitzicht gezien vanaf mijn fiets, al fietsend de foto genomen, want anders zou ze zich omdraaien en ik wilde nu juist die haarlokjes onder d’r pet vandaan op de foto hebben. We gingen naar de dokter (niet leuk) want Pinda is ineens bezig met regelmatig in d’r broek plassen, iets minder regelmatig in d’r bed plassen, weinig drinken, veel naar de wc gaan en een lichte verhoging hebben. Allemaal niet leuk. We waren bang voor blaasontsteking maar de urine bleek schoon (wel leuk) nu moeten we nog even de kweek afwachten (niet leuk) maar het lijkt toch wel een beetje de goede kant op te gaan (wel leuk) zoals altijd wanneer je dan toch maar naar de dokter gaat. Maar het ging me dus om die haartjes onder d’r pet vandaan.

En dan hebben we nog een haakwerkje. Eerder HaakWerk trouwens. Ik wil even kijken hoe ver ik met mijn voorraad wol kom, want als die ton met wol wat leger wordt kan er weer wat meer bij…

Pinda die tijdens het tv kijken toch even fotomodel wil zijn. Niet dat dat moest, juist niet, maar we zijn de tijd van spontane foto’s voorbij. Het is nu wachten op de tijd van “neeeheeee mama niet weer die camera”. We keken Sesamstraat waarbij Bert tegen Ernie zei dat hij emotioneel te onzeker was om een fantasiegesprek met een olifant te voeren door middel van een banaan. Ik dacht dat ik niet meer bijkwam. Lang leve Sesamstraat.

Ik ga zometeen mijn kasje van zolder halen en dan begint het groenteseizoen weer! Whohooo! En ik doe mijn pantoffels aan want de wereld is zoveel leuker met warme voeten. Whohooo! En ik heb mijn spaarkaart vol en nu mag ik een boodschappendoos ‘gratis’ ophalen. Whohooo! Ach wat nou, winterdip!

Geef een reactie

