Mejaminnie en anderen

Pinda zingt.

En foei wat een slecht geluid, dat krijg je als je telefoon het luidspreker opneem gedeelte aan de andere kant heeft zitten dan de lens.

En owee als ik ook een stukje zing.

En wat een slechte kleur van trui voor Pinda hè! Ze heeft zelf haar kleren uitgekozen en helaas deze trui ook. Ik wreef mij vorige week nog in de handen na het horen van een verhaal over een drie jarig meisje dat zo alle kleren weer aan de kant gooide omdat zij wat anders aan wilde.

Nooooit te vroeg juichen.

5 thoughts on “Mejaminnie en anderen

  1. How kjoet! Leuk om je stem eens te horen.

    Ik plaatste laatst een filmpje van Kick op twitter. Kreeg ik allemaal verbaasde en gecharmeerde reacties vanwege m´n zachte G. Jij hebt een hele fijne stem, klinkt stukken beter dan die van mij op film.

Geef een reactie

