De beste

Kijk eens wat ik gekregen heb van mr. Big!

Stel je nu voor dat hij thuiskwam op een dag en zei ‘schat ogen dicht, handjes op’ en dat ik dan bijna door mijn rug ging vanwege de zwaarte en daarna luid gillend, springend en dansend mr. Big vertelde dat hij de beste man op aarde is.

Stel je voor.

Niet dat het zo ging hoor. Ik zag een aanbieding bij de Makro, oh zei mr. Big dat valt mee. En de volgende dag na de teleurstelling dat ik geen oogjes dicht, handjes op moest doen zei ik ‘zullen we vanavond naar de Makro gaan?’

En ik ben heel blij dat het zo is gebeurd. Want ik wilde de wittige. Dat wist mr. Big wel. Maar in het eggie vond ik die toch niet zo mooi. Hij was niet wittig. Niet eens creme-ig. Hij was vies. Hij was dus schoon maar toch leek hij vies. Misschien kwam het door het licht daar hoor. En hij was mat. Daarnaast stond het rode gevaarte te glimmen. Hij glom zo mijn kar in.

En nee, het is geen KitchenAid. Dat weet ik. Maar belangrijker, dat weet onze portemonee ook. Maar hij doet het heel goed, kijk maar.

Banaan, honing walnoot muffins. Ik zeg na het proeven; meer banaan, meer honing, meer walnoot/noot toevoegen. Maar ik hou van gevulde muffins. Nouja, zit niets anders op dan meer maken, wat jammer nou.

En toch. Mr. Big is wel een beetje de beste man op aarde.

we vergeten alleen heel even dat hij zei dat ik het wel terug moest betalen…
5 thoughts on “De beste

Geef een reactie

