Ontbijtonderhandelingen

Vanochtend, veel te vroeg: ‘mama, buikje hebbe zooooooo’nnnn jonjge!’

Iets later bij het ontbijt: ‘mama, niet bwoodje met chocopasa eten, buikje hebbe zo’n jonjge’

Ik: ‘je moet eten als je buikje honger heeft’.

Pinda: ‘neeeheeee, buikje hebbe zo’n jonjge, niet eten’.

Ik: ‘wel eten, anders heb je ook geen honger’

Pinda: ‘NEEHEEE. MAMA. Buikje hebbe jongje, niet eten. Ik wil in bad’

Ik: ‘eerst je boterham op eten’

Pinda: ‘Nee’

Ik: ‘dan ga je niet in bad, je blijft dan gewoon hier zitten’

Pinda: ‘Neeeeeheeee, niet hie zitte’.  En op een allerzieligste toon of ik het allerliefste van de wereld heb afgepakt: ‘ik wil bwoodje eten’.

Ik: ‘AAAAARGHHH’ (trekt denkbeeldig de plukken haar uit)

:: Op de foto; Pinda op zolder, waar ik achter de naaimachine zit terwijl zij binnen een halve minuut een pokkezooi maakt, zij kijkt met een zaklamp in het tasje dat ik net voor haar knikkers gemaakt heb.

One thought on “Ontbijtonderhandelingen

Geef een reactie

