Tv monster

Doe ik de gordijnen vanochtend open zie ik sneeuw! En grijze lucht! Getsiederrie. Ik belde meteen mr. Big op om me te beklagen, want jaha, hij kan daar echt wat aan doen… Hij wist mij te vertellen dat dat ook wel voorspeld was. Maarja, er wordt wel meer voorspeld toch?

Als het weer zich niet aan de afspraken met mij houdt dan hou ik mij ook niet aan de afspraken met mij besloot ik. Pinda mocht dus lekker bij mij in bed tv kijken, zomaar op een doordeweekse dag, en ze mocht springen en dansen op bed toen K3 erop kwam. Ozo. Pinda keek al springend uit het raam, zag de sneeuw en verklaarde plots dat ze met de slee wilde. Gelukkig lag daarvoor dan weer net niet genoeg sneeuw.

Na een tijdje zei ik dat we beneden ook tv konden kijken en zomaar weer gingen we tegen een afspraak in en ging beneden ook de tv aan. Ik ben geen tv monster hoor, maar na een paar hele flinke driftbuien van Pinda omdat de tv uitging (terwijl ze niet eens keek) hebben wij de tv tijd ingeperkt. Maar vandaag dus niet.

Samen onder de deken met alle ‘ponypaadjes’ keken we de musical van K3. Kwaliteitstv.

De deken bestaat uit allerlei restjes wol en ik ben zolang doorgegaan tot het op was. Toen haakte ik een rand eromheen en verklaarde hem klaar. Het doel was ruimte te maken in mijn wolopslag, maar dat lukt alleen maar als je daarna geen wol meer koopt. Ahum.

Pinda heeft de deken helemaal goedgekeurd, want hij is warm en er zitten toch gaatjes in. Dat betekent dan weer dat je je kan verstoppen en tijdens het verstoppen toch tv kunt kijken.

2 thoughts on “Tv monster

  1. ha ha, geweldig logje. Ben blij dat ik niet de enige met een dochter ben, die niet blij is als er sneeuw valt… Silke was niet vooruit te branden toen we gistermorgen buiten liepen 😦

Geef een reactie

