Overal kwoekiehoesies!

Het is lente! Meteorologisch dan maar lente is lente.

De winter was niet leuk. Ik ben geen wintermens, ik ben een lente mens. Ik ben ook geen zomermens, dan juist weer een nazomermens… Ik hou van gematigde temperaturen en ik hou van fietspaden zonder ijs. Grote uitzondering is vrieskou, die vindt ik ook wel weer lekker. De afgelopen tijd heb ik heel erg weinig achter de naaimachine gezeten. Ik wilde op de bank zitten, onder een deken. Dat leidde al tot een nieuwe gehaakte deken en nu ook weer tot wat kwoekiehoesies!

Ik maakte een blauwe met groene en paarse kleurtjes.

En ik maakte er een met rood en roze en oranje.

Toen nog een met allemaal kleurtjes.

En nog eentje met allemaal andere kleurtjes.

Die laatste daar zit een foutje in, dus die blijft bij ons, maar de rest staat vanaf nu in de winkel!

3 thoughts on “Overal kwoekiehoesies!

  1. Mensch, waar haalt u de tijd vandaan? Ziet er prachtig uit! Ik zou willen dat ik er de tijd voor had, zo eindeloos haken. Als mijn kinderen mij stiekem in een gestolen moment naar mijn stoel-met-wol-mand zien kruipen beginnen ze al te roepen: Jij gaat zeker weer stom haken?

    • @Maaike: Gewoon, als mensen ’s avonds tv kijken dan haak ik.
      Laatst had ik een buurmeisje op bezoek die Pinda vermaakte en bij elk steekje dat ik haakte vol bewondering was en telkens Pinda erbij riep, zo van ‘kijk eens wat mama maakt’. Pinda keek niet op of om. Die is het al helemaal gewend!

Geef een reactie

