Van slag van de brie

Pinda en ik gingen naar de stad voor nieuwe ballerinaschoenen. Jaja, ik weet het, die heeft ze al, maar dat zijn die met die harde zool. Alle kindjes lopen met die met een zachte zool en Pinda… tja… een olifant loopt zachter. In de opnames die ik de vorige keer gemaakt heb (die prive blijven want er staan ook andere kindjes op) hoor je muziek, gelach, en Pinda die stampt. Dat de schoenen net iets te groot waren, hielp ook niet mee.

Het regende en we hadden honger. En zo ineens zaten we op het gezelligste overdekte en verwarmde terras van de stad. Met fristie, thee en een broodje brie. Die was heel erg lekker en die is redelijk eerlijk verdeeld. Ik moest soms vechten voor een hapje.

Zo gezellig. Maar toen we hierna naar de h&m gingen voor flink wat zomerkleren wist ik mijn pincode niet meer. En nu is die drie dagen geblokkeerd. Alweer. En nee, ik kon ook niet contant betalen want we hadden dat broodje gehad. Met een warm en rood hoofd heb ik maar gevraagd of ze het achter konden leggen en vanavond gaan we dan maar weer. Met de pinpas van mr. Big.

Geef een reactie

