Verstopt

Terwijl mr. Big gisteren de schutting in hanteerbare stukken zaagde ging ik na heel veel puinruimen (weer twee groene containers vol) maar even douchen. Pinda ging mee naar boven zodat mr. Big even flink kon doorwerken want zagen met kleine nieuwsgierige vingertjes in de buurt, dat werkt toch niet zo ontspannen. Ik hoorde Pinda lekker spelen met haar knuffels. Na het douchen hoorde ik helemaal niets maar vond ik wel een flinke zooi, zo een die ze altijd maakt als ze even alleen speelt.

Maar waar is Pinda nou? Gelukkig geeft ze nog steeds antwoord als ik dat vraag. Vaak zegt ze dan ook waar ze zit, of gewoon ‘ben vestopt’ of ‘weet ik niet’. Als ze dat nou niet meer doet dan wordt het toch echt een stuk lastiger om haar te vinden!

2 thoughts on “Verstopt

Geef een reactie

