Bowsjes

Ik kleed Pinda ’s morgens aan, een skinny, een t shirt, een bolero. Ik kleed daarna mijzelf aan en Pinda let goed op. Vooral de mijn bh vindt ze interessant, dat is een kledingstuk die ik alleen heb, niet zij, niet mr. Big. Ze weet ook prima waarvoor die dient; ‘voo’ de bowsjes’.

Eenmaal beneden bekijkt ze zichzelf nog eens en ze zegt dat haar trui wel een beetje kort is. ‘Nee’ vertel ik haar ‘dat is een bolero, die hoort wat korter te zijn’.

‘Ja’ zegt zij ‘is voo’ mijn bowsjes’.

One thought on “Bowsjes

Geef een reactie

