Heerlijk retro eeuh nee vintage!

Na alle frisse lucht van het weekend ging ik maar weer eens naar de kringloop. En weer werd ik niet teleurgesteld.

Iets meer dan 5 centimeter breed.

Maar….

Iets meer dan waar ik plaats voor heb.

Dus wilde ik dat in mijn winkel zetten maar dat lukt niet zoals ik het wil. Dan maar even hier. Ik verkoop dit band voor 2 euro per meter (excl verzendkosten). Wie interesse heeft in een stukje van dit mooie geweven band kan mij mailen op hutsefluts apedingetje home punt nl. Vermeld even welke kleur je wilt, hoeveel je wilt en waar ik het naar toe kan sturen!

One thought on “Heerlijk retro eeuh nee vintage!

Geef een reactie

