Wof joe

Onzettend bedankt voor alle lieve reacties en mails van gisteren! Om met Pinda’s woorden te spreken ‘wof joe’! Echt jullie zijn allemaal geweldig! De spanning was gewoon even te groot en het moest eruit. En het werkte. De tibetaanse gebedsslinger van Barbaramama hielp vast ook want die hing ik op en elke keer dat ik hem zag werd ik er weer een stukje vrolijker van. We vergeten alleen even dat het ging regenen na het ophangen. Ik kan natuurlijk niet het gebed lezen wat erop staat, ik hoop dat die monniken er geen gebed voor regen opgezet hebben. Alhoewel, regen zuivert natuurlijk wel weer…

Voor nu ga ik lekker bezig met fijne dingen.

Zo heb ik een lekkere lunch

Met ernaast nog meer sla, maar dit broodje is wat fotogenieker. Bovendien ben ik bang dat Pinda de helft op zal eisen.

Een nieuw idee voor een quilt misschien, er moeten in ieder geval nog wat stofjes bij. Toch eens leren om foto’s te maken met genoeg licht zodat ze wel scherp worden.

Een lekker kleurrijk haakproject. Geen idee wat het gaat worden.

En een weer-veel-te-wild-om-stil-te-staan-voor-een-scherpe-foto kind.

2 thoughts on “Wof joe

Geef een reactie

