Aangenaam…

Na heel veel sparen en heel veel geduld en een beetje een deal maken is zij dan gearriveerd;

Borduurmachine, Brother Innovis 750 E Borduurmachine.

Net zoals Bond, James Bond.

En nu wil ik dus alles van jullie borduurmachine kennis weten! Welk garen is fijn, welk soort vlieseline heeft de voorkeur? Welke computerprogramma’s? Want dat laatste is nog wel een obstakel, ik wil zelf ontwerpen en daarvoor bestaat er een heel duur programma van Brother zelf, zo duur dat ik daar simpelweg het geld niet voor heb. Ik ben dus op zoek naar alternatieven! Ik hoor graag alles wat jullie willen delen. En weet je misschien niets over borduurmachines dan hoor ik graag naamopties want Borduurmachine, Brother Innovis 750 E Borduurmachine is enigzins lang…

18 thoughts on “Aangenaam…

  1. Wat cool! En hij heet natuurlijk Brother, James Brother, je zei het zelf al 😉 Of Japie Broer op z’n Hollands! Heb helaas niet zo’n mooi apparaat, noch de kennis over het ding….

  2. Gefeliciteerd met je aankoop! Ik heb de 700EII en er al een jaar ontzettend veel plezier van.
    Als je meer informatie wilt mag je me wel mailen! Tis een beetje veel om nu neer te typen… 😉

Geef een reactie

