Home sweet home 9

Home away from home.

 

Ons tweede huis. De tent! Oplettende lezers zullen zien dat dit niet de tent is waar we vorig jaar mee op vakantie gingen. Praat me er niet van. Maar mr. Big is nu bijna helemaal tevreden met de tent.

 

Bijna. Want dit is het stofje aan de binnenkant, om de slaapgedeeltes af te sluiten. Nieuwe (effen) gordijnen zijn in bestelling, mr. Big wilde ook wel een pippi langkous tent en gaf mij de vrije hand bij het uitkiezen van een stofje, maar dan moest ik hem ook zelf maken. Dat doe ik misschien ooit nog wel, een leuk bloemetje ofzo.

Kamperen met pasen dus. En dat zou heel gezellig kunnen zijn als het ’s nachts maar niet zo koud was. Het was te koud. Daarbij zorgde Pinda drie keer over voor een ongelukje in haar slaapzak (waar we er gelukkig een paar extra mee hadden vanwege de kou) en rond 6 uur kwam ze maar bij mij in de slaapzak. Geen hele geweldige nacht en we hielden het dan ook maar bij een nachtje. Maar binnenkort! Dan meer!

Gelukkig hadden we verse eitjes van de loslopende kipjes bij het ontbijt.

En bloemen achter het oor.

En joy riding avontuurtjes.

Home sweet home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor veel meer deelnemers!

10 thoughts on “Home sweet home 9

  1. Ja je zou door deze mooie dagen bijna vergeten dat het “pas” eind April is en DUS ’s nachts nog best fris.

    Ik ben benieuwd naar je Pippi tent-gordijn!

  2. Leuk, leuk leuk, jullie hebben dezelfde tent van de Waard waar we negen jaar mee gekampeerd hebben. Alleen omdat we nu geen kinderen meer mee zeulen en mijn man het in zijn rug heeft, (lees: geen luchtmatras als bed meer wil) is hij ingeruild voor een caravanneke ! Wij en de kinderen vonden en vinden kamperen de enige echte vakantiemanier !

Geef een reactie

