Moederdag

De dag begon met uitslapen, Pinda riep pas om 8.30 ‘mama, heb gejoeg gesapen’.  Ik werd uitgekozen tot de allerliefste en leukste mama met een hele kleurrijke oorkonde en daarna volgde een ontbijtje op bed, bestaande uit twee croissantjes met ham en kaas (warm natuurlijk, zoals croissantjes horen te zijn), aardbeien en jaja, cola. Mr. Big weet wel waar hij mij blij mee maakt! En tja ookal doe ik dat nooit meer, cola drinken – laat staan ’s morgens- ik dacht dat een keertje per jaar toch zeker geen kwaad kon. Dus ik heb heerlijk gezondigd.  

 

Er werd lekker geduploëd op het warmst van de dag, er werd een toren gebouwd tot bijna aan het plafond. De toren die hoger was dan het plafond mislukte echter, wegens het in de weg zitten van het plafond.

Pinda vond het allemaal maar wat mooi!

Er werd gehaakt.

En net toen ik dacht dat deze dag wel een versgeplukt bloemetje kon gebruiken, kreeg ik precies dat van Pinda.

Mr. Big en ik speelde onze eigen competitie, triominos, en ik verloor schandalig. Zelfs op moederdag zet ik mij dus nog in voor het welbevinden van mijn gezin. Ik hoop dat alle moeders ook zo’n fijne dag hebben gehad!

One thought on “Moederdag

Geef een reactie

