Home sweet home 11

Het is heel simpel, de dingen die ik verkoop, die vind ik zelf mooi. Dat ik mijn eigen gemaakte spullen mooi vind, dat is niet altijd vanzelfsprekend geweest want ik ben nogal een pietlut. Maar je opent geen winkeltje met eigengemaakte zaken als je ze zelf niet mooi vindt toch?

Daardoor vind ik het niet zo erg als er soms een kussentje of een slinger of een knuffel iets langer hier blijft. Want die staan bij mij ook wel leuk op de zolder. Begrijp me niet verkeerd hoor, een winkel open je om te verkopen maar vooral de kussens daar kan ik moeilijker afscheid van nemen, het is maar goed dat die zo leuk om te maken zijn.

2 thoughts on “Home sweet home 11

  1. Niet alleen mooie kussens maar ook een prachtig kastje!
    Ik ga, na m’n vakantie want nu geen tijd, ook starten met de rubriek ‘home sweet home’ op m’n blog. Leuk!

Geef een reactie

