Home sweet home 14

Ik ben tot een schokkende ontdekking gekomen. Ik hou van orde. Echt waar, had mij dat een jaartje of tien geleden gezegd en ik had je mijn huis laten zien. Dan had je net zo hard gelachen als ik. Niet dat mijn huis nu spik en span is en opgeruimd maar ik functioneer toch beter als voorwerpen op hun vaste plek staan. Om het nog ingewikkelder te maken, ik hou van georganiseerde chaos.

Hoezo? Nou zo;

Zie je?

Allemaal dingetjes die mij dierbaar zijn.

Georganiseerd binnen een heel tastbaar kader.

Zelfs mijn wildernis tuin, chaos binnen de grenzen van de buxus.

Moet je nagaan zeg. Bedenk ik dit allemaal over mijzelf in het weekend. En erger nog. Gooi ik het ook nog het www op.

Home sweet home is een idee van Barbaramama, kijk bij haar voor meer deelnemers.

3 thoughts on “Home sweet home 14

  1. Haha ik kan pas gaan zitten als alles weer op z’n plek ligt, in de kasten staat en de vloer speelgoedvrij is. Een opgeruimd huid is een opgeruimd hoofd.

Geef een reactie

