Beter dan 1

Had ik vrijdag zomaar ineens mijn eerste blogmeet/schoonfamiliereunie! Een beetje van beiden, we gingen op bezoek bij een nicht van mr. Big die over was uit Frankrijk, die ik nog nooit had ontmoet maar die ik heb leren kennen door Hutsefluts. Om het even makkelijk te maken…

En tja, ook niet onbelangrijk, die nicht had ook weer nichtjes. En een daarvan moest slapen bij mij.

Heerlijk met zo’n kwijlmondje met die boogvormige lippen zoals alleen baby’s ze hebben. Met ieniemienie vingertjes en ieniemienie teentjes. En lekkere rolletjes vet op alle goede plaatsen.

En wat is beter dan één beebje?

Juist twee beebjes!

Twee beebjes die heerlijk hun voeten aan het ontdekken waren.

Twee beebjes die heerlijk zichzelf vermaakten, echt waar, ik heb nog nooit zulke makkelijke beebjes gezien. Ik heb dan ook maar een middagje geobserveerd en ik was er natuurlijk niet bij tijdens de vele nachtvoedingen maar deze beebjes waren voorbeeldig!

En Pinda kon dan ook eens de reus spelen!

5 thoughts on “Beter dan 1

  1. Ja en wat zeg je daar op als mama van de beebjes die ook net tijdens de nachtvoeding weer twee lachende beebjes in hun bedjes vond. Leuk om mijn kleine neefje die nu mr. Big is weer te zien en pinda lekker met mijn sterretje te zien spelen. Een gezellige middag van familie genot.

Geef een reactie

