Home sweet home 14

Ik heb de basis in mijn huis heel neutraal, creme of grijze muren, onbehandelde houten meubels en een wit geoliëde houten vloer. Een keuken met creme kastjes en creme gordijnen. Het houtwerk is ook creme en mijn tafel is van hetzelfde creme kleurtje. Neutraal hou ik altijd aan voor de grote zaken in huis, anders word ik onrustig. Maar de kleinere dingen, die mogen wel wat fleuriger!

Home sweet home is een idee van Barbaramama, kijk bij haar voor nog veel meer deelnemers.

4 thoughts on “Home sweet home 14

  1. Volgens mij is dat een heel goed idee, rustig crème voor de achtergrond. Onze muren in de woonkamer zijn lila, en in de slaapkamers knalroze, heel vrolijk, maar we worden er na vier jaar zo langzamerhand een beetje duizelig van….. 😉

    Prachtige nagels trouwens, Pinda!

  2. Die strakke basis doen we hier nu ook. Het geeft rust en al je andere mooie spullen komen veel beter uit.
    Mooie platjes hoor!

    Home sweet home…

Geef een reactie

