Vergeten

Hadden we toch zomaar Nona’s verjaardag vergeten! Niet dat het haar uitmaakt volgens mij hoor maar Pinda wel. Dus vertelde ik Pinda vanochtend dat Nona vandaag jarig was. Die spontaan in een verjaardagsgezang uitbarste en Nona’s poot hartelijk schudde. Nona was ooit heel klein.

Dat is ze niet meer maar zielig kijken dat kan ze nog steeds.

En Mik, die Mik. Die zijn we ook vergeten. Die was in april jarig. En die was ook ooit klein. Al is ze sindsdien alleen maar dikker geworden geloof ik, niet eens groter.

Wat is het toch lastig om even een oude foto uit te zoeken en te plaatsen. Want ik kom zoveel oude dingen tegen, ons huis dat er toch heel erg anders uitzag. De relaxvakantie in Turkije, voordat Pinda er was. De vele foto’s van de nichtjes en neefjes die echt nog klein waren. En daar heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor want maandag sta ik met deze dame op deze markt! Ik wil dus nog duizend en een dingen doen daarvoor. Niet dat ik daar aan toekom maar toch.

4 thoughts on “Vergeten

Geef een reactie

