Madness

Er zijn van die dingen waarvan ik altijd denk ‘dat doe ik wel even’…

Een button maken voor in de sidebar.

Een visitekaartje ontwerpen want ik ben er helemaal maar dan ook echt helemaal doorheen. En ik wil het dus weer anders dan dat ene kaartje dat ik eerst had.

Dat ene postkaartje wat al zolang in mijn hoofd zit digitaal ontwerpen.

Nieuwe labels want ook daar ben ik doorheen, en wil ik hetzelfde weer of wat nieuws?

En dan gebeurd het. Ik verlies mijzelf helemaal in lettertypes want dat is ook zo verslavend. Enig idee hoeveel er zijn? Heel veel. En ik vind ze heel vaak mooi. Maar gelukkig heb ik daar nu een knoop in doorgehakt.

Ik heb dus nu twee visitekaartjes opties. En er komen er vast nog meer. Maar ik weet nu al niet meer welke ik leuker vind dus ik plaats ze maar hier, en vraag om jullie deskundig oordeel. Positief, negatief, ik wil het allemaal horen.

Let niet op schoonheidsfoutjes, zoals de foto’s die op hun kant staan enzo. Het gaat mij even om de indeling en kleurgebruik.

Edit: ik heb de roze ook ‘af’

Ik vind de grijze mooi vanwege de rust. Ik vind de rode mooi vanwege de vrolijkheid. Roze en groen wil ik ook nog proberen. Met andere foto’s of toch met dezelfde.

Soms word ik moe van mijzelf.

18 thoughts on “Madness

  1. Ja, ik ook de rode, die is erg fijn! :-). Denk dat die meer bij jouw spulletjes past en ook de vrolijkheid van de stipjes.Misschien kan het winkel adres eerst genoemd worden (het gaat toch vooral om de winkel?) en je blog er na? Ik ben ook zo’n font-freak! 😉

  2. Uhm ja, ik vind de rode ook het mooist. Het leukst is als je er van alle kleur een laat drukken zodat je telkens een andere uit kan delen, maar dat zal wel lekker in de kosten lopen. Dus ik zeg rood. Mooi hoor en ik vind je blog ook erg leuk om te volgen!

  3. Ik vind de roze qua indeling het mooist, maar dan zou misschien een andere kleur dan roze (een licht/zachte tint groen?) mooier zijn, denk ik.

    Trouwens, heel herkenbaar, dat jezelf verliezen in lettertypes, kleur, e.d….

  4. Lieve Schat, ik als aanstaande Oma kies voor donkere letters op een kanmenietschele wat voor achtergrond.
    Weet je hoeveel Hemaleesbrilletjes je verslijt alleen al door de moeite te doen die lichte priegellettertjes te lezen op een donkere achtergrond….
    Wacht maar tot jij ook een keer uitglijdt over de natte badkamervloer omdat je je brilletje zoekt om te weten of je nu de shampoo of de conditioner in je haar gaat smeren….

  5. Ik ga voor de rode hoor. Die springt er echt uit. Die stippeltjes vind ik ook super schattig.
    Nou, je krijgt het nog moeilijk! Gebruik je ze lekker allemaal. Haha….

  6. Ik vind de indeling van de roze het mooiste, die fotootjes worden erg klein anders. Ik hou zelf het meest van rood als achtergrond, maar ik denk dat grijs meer opvalt omdat veel webwinkels al roze of rood als kleur hebben. Ook is het grijs herkenbaar omdat je altijd in het grijs je blog schrijft. Ik denk idd wel dat je de letters in een andere kleur zou kunnen doen ivm de leesbaarheid (donker grijs/zwart/rood) of een letter met een klein randje voor bv je logo/naam.

Geef een reactie

