Minder madness

Jahaaa, jaahaa! Ik vroeg om jullie mening en dat heb ik geweten zeg! Geweldig zoveel hulp. Maar ik ben eruit met de visitekaartjes, het is weer net wat anders geworden dan die van gisteren;

Rood dus, zoals de overgrote meerderheid vond. Met de foto’s van roze zoals een iets kleinere meerderheid vond. Met weer de stipjes erin want dat is toch wel erg Hutsefluts. Ze zijn in bestelling en ik hoop van harte dat ze mooi worden want ik heb er meteen 500 besteld. Daar kan ik de rest van mijn leven mee geloof ik. Maar 500 waren veel goedkoper dan 200 en tja. Hollander enzo. En helaas dus voor Helga, die dan weer zwarte letters wilde (iets met Hemabrilletjes en shampoo). Maar Helg, als je nu nog niet weet waar je mij op het www of in het echt moet vinden, dan weet ik het ook niet meer.

 

5 thoughts on “Minder madness

Geef een reactie

