Luie luie zaterdag

Vorige week was Pinda vervelend en eindigden we bij een meer en strandje, deze week was ik het. Ik was zo moe dat we iets moesten doen of ik zou spontaan in slaap vallen.

En we wonen hier vlak bij. Waren mr. Big en ik er vroeger vele vele vele uren te vinden (niet wetende dat de ander er ook was), de laatste ik denk wel 10 jaar waren we er niet meer geweest. Snap je dat nou?

Er werd een gat gegraven dat gevuld moest worden.

Er werd een dijkdoorbraak gesimuleerd. Compleet met vormpjes-als-bootjes en ‘whiiiiiii’ geroep.

Er werd gespeeld tot de donkere wolken kwamen. En na al dat gesjouw werd er thuis uitgerust, onder de deken ondanks de temperatuur van ruim 25 graden, en popcorn.

En wat deed ik toen? Juist. Ik sliep het dutje waar ik toch echt wel behoefte aan had!

One thought on “Luie luie zaterdag

Geef een reactie

