Snailmail

Helemaal blij was ik vandaag! Mijn allereerste eigengemaakte gedrukte postkaarten kwamen binnen! Na heel veel knippen en plakken en schuiven en computerwerk zijn ze nu echt hier;

Boomgaard

en vogelvlucht.

Het eerste setje is al verstuurd naar de ultieme kaartjesstuurder die ik ken en ik ben al weer op de uitkijk voor een lijstje waar ze in kunnen (laat staan een plekje voor het lijstje) en de rest staat in de winkel voor een klein prijsje! Dus wil jij ook een boomgaard of een vogelvlucht of allebei hebben klik dan snel hier!

even een keertje geen home sweet home, ik sla een weekje over. Wil je wel HSH logjes zien, kijk dan bij barbaramama.
9 thoughts on “Snailmail

  1. O wat leuk, ik stuur ook veel kaartjes dus heb er direct een paar besteld. Een keer wat anders dan die standaard kaartjes. Maak je binnenkort nog meer variatie’s ?

  2. Erg leuk en aangezien ik ook veel kaartjes verstuur zou ik er ook graag een aantal willen hebben.Als je nog genoeg hebt mag je wel 10 stuks voor mij reserveren.We komen ze wel ophalen.

    Liefs,
    Oma J.
    xxx

Geef een reactie

