Home sweet home 20

Home sweet home zonder bijzonder mooie foto’s. Het is onmogelijk om van dit kastje een mooie foto te maken. Het is dan ook geen mooi kastje. Het kastje hangt als hoekstuk van de keuken en zie je vanuit de woonkamer, het is een rotkastje. Ik wou dat hij er niet zat. Het kastje is ook nog eens van kersenhoutlamineer. Ik hou niet van lamineer. Ik hou niet van kersenhout en ik hou al helemaal niet van kersenhoutlamineer. Maar het kastje hangt er en we durven hem niet weg te halen vanwege mogelijke schade aan de muur en keuken.

Dus ik heb het kreng creme geschilderd.

En waarom ik dat nou niet eerder heb gedaan? Het is zo’n ontzettend verschil in de kamer. Geen donkerrood voorwerp dat middenin de kamer hangt en dat je toch altijd ziet ook al kijk je er niet naar. Ook de na foto is niet spectaculair maar wat ben ik er blij mee.

Home sweet home is een idee van Barbaramama, kijk bij haar voor meer deelnemers!

En hierbij speciaal voor mr. Big een foto van zijn Pinda. Mr. Big zit een week in ergens onderin Duitsland met een Engelsman en een Chinees. Zijn hotelkamer is KLEIN en weg zijn van huis (lees Pinda) heeft hij nog nooit leuk gevonden. Lang leve Skype. Dus mr. Big, deze is voor jou!

Nu rest mij alleen nog een voorproefje van de home sweet home van volgende week. Rarara wat is dit?

6 thoughts on “Home sweet home 20

  1. arme mr big, het kastje is erg mooi zo, dacht ik meteen aan en toen kwam foto twee, had je dus zelf ook bedacht.
    en de rara foto ik dacht het plafond???????

Geef een reactie

