Vandaag

Mama ik wij de heje dag mijn pama aan. Mijn pama is sooo jekke (dat mocht, want naja, waarom niet? Totdat ze in haar nakie in het zwembad wilde).

Mama wat eten we vanavond? Ik: weet ik nog niet. Zij: ik weet het! (gniffel gniffel) een bwoodje poep!

Pinda bij het zien van de stickervellen die ze had gekregen van het bezoek gisteravond toen zij al in bed lag: Oooooh, dat weten ze goed! Dat ik stikkes mooi vind! Oooh mama, eh zijn ook stikkes met gimmes!(glimmers)

Mama, ik moet mijn sokken aan, want ik heb het kouwd (bij een binnentemperatuur van 21 graden om 10.00). Neehee mama, niet die dunne, die dikke!

Wow, ik kan dat, ik ben de beste.

Sttt mama, pop sjaapt.

Sttt mama, hee til zijn, eh is een kokodil.

Nee gapje, eh is geen kokodil.

Mama, de kehen van pop zijn buitenondehstebinnen

Ik heb een mooie buik. Ik ben de beste.

Wacht even mama, moet even jouw bosten zien. Ooh, die zijn mooi goot.

Mama, mag ik een cojajojjie op mijn bwood.

Ik wih geen yogi, ik wih koffie.

Mama wacht, even kuffen (knuffelen), zo nu heb ik geen jeuk mee aan mijn neus.

Neehee, wacht nou eventjes mama, ik ben dhuhuk!

Dat was een seetje. Ik stinkerte. Ik ben de beste.

7 thoughts on “Vandaag

  1. En s-avonds is mama horendol:-)

    Ik had je nog de link van de Britse kort/langhaarblog beloofd waar ik me avonden mee heb zoetgehouden, maar het heeft even geduurd.
    Toen ik terugkwam in Frankrijk liep ik gelijk een hersenschudding op, dus alles heeft een tijdje stilgelegen en voor je dat weer in hebt gehaald…
    Als je het dan perse wilt weten ik struikelde over een grasspriet. Echt en hou op met lachen. Ik had onkruid getrokken en zo’n woest en taai stuk gras wikkelde zich om mijn enkels en daar ging ik. Met mijn kop tegen de deurpost, of tegen het kastje, daar wil ik vanaf wezen. Ik was er even niet bij.
    De bult was indrukwekkend, de misselijkheid ook, maar mens ik heb sinds mijn kleutertijd niet meer zoveel en goed geslapen.
    Inmiddels is alles weer normaal, nou ja voor zover dat kan en wacht ik met spanning op de volgende trip naar Nl voor de geboorte van mijn kleinkind. Morgen is ze een half jaar zwanger en alles gaat tot nog toe voorspoedig.
    Hoop jullie gauw weer te zien en anders kom je maar naar Frankrijk. Ik ben benieuwd wat Pinda van het Frans maakt;-)
    Bisoetje Helga

    • @Helga: Wat haal jij toch weer allemaal uit? Dat kan niet meer hoor, nu je oma wordt ;)! Wij komen trouwens in de vakantie naar Frankrijk…. maar dan eerst naar Normandië en daarna naar Bretagne. Jij zit toch veel verder naar beneden? En oooh, die link van je, ik zou zo weer een kitten erbij willen als ik dat allemaal zo zie. Maar dan kijk ik naar de wolken met haar die na één dagje niet stofzuigen over de vloer rollen en dan denk ik dat ik het toch maar bij twee van die zooimakers hou. Dikke zoen terug!

  2. Mr. Big, jij leest ook altijd de reacties…. niet kijken hoor. Of toch wel. OOOOH, moet je eens kijken bij dagboek, 27 maart, is Lily niet prachtig!
    En langharige britjes zijn ook wel leuk. Alleen heb je dan nog langer haar op de vloer. Oja, met Lily wordt dus nog een nestje verwacht, er is nog plaats op de wachtlijst………………………..

Geef een reactie

