Ik doe wel wat

Met uitzondering van Pinda’s kunsten zijn er niet zo heel veel creatieve uitspattingen hier geplaatst. Maar dat wil niet zeggen dat die er niet waren! Ik maakte een kudde girafjes voor een klein meisje in België.

Met op hun achterwerk geen hutsefluts labeltje maar een met haar naam erop.

Ik haakte en haakte en haakte. Kwoekiehoesies overal. Bestaande kwoekiehoesies die in meervoud besteld werden. En kwoekiehoesies die in een bepaalde kleurcombinatie gehaakt moesten worden. Die dan weer zo leuk werden dat ik er eentje extra haakte om in de winkel te zetten.

Een borduurwerk dat ik tekende en uitprobeerde, weer uithaalde en weer opnieuw mee begon. en hij wordt zo leuk! Ik denk erover om het patroon uit te tekenen en als pdf-je te verkopen tegen een klein prijsje.

En een quilt voor een meisje dat eindelijk thuiskomt binnenkort. Ik moet nog even 3 meter bies er met de hand aan zetten, de quilt wassen en drogen en dan kan die naar zijn eindbestemming.

Het is dus heerlijk druk!

7 thoughts on “Ik doe wel wat

  1. He, dat hertje met de stipjes op de achtergrond lijkt wel een beetje op die van mij: Leuk!!! 🙂 Ik moet dat projectje ook weer eens oppakken maar het is er nog niet van gekomen. Zo wil ik ook al heel lang echt eens iets leuks haken (zoals jouw kwoekiehoesies die ik echt geweldig vind) maar ook daar is het nog niet van gekomen. Komt wel! 🙂
    Groetjes,
    Marjan

  2. Als mama van ‘het kleine meisje uit België’ wil ik je nog eens van harte bedanken voor de prachtige girafjes. De grootouders, overgrootouders, tante en de mensen die op bezoek komen zijn trouwens ook heel enthousiast over je creaties.

    Marie is uiteindelijk geboren op 5 augustus met een gewicht van 4,505 kg en een lengte van 55 cm. Ze heeft een wat moeilijke start gemaakt door longproblemen…, maar ondertussen is ze opnieuw kerngezond. We genieten volop van onze kleine grote meid!

    Groetjes,
    Valérie

Geef een reactie

