Home sweet home 25

Al is het schilderwerk nog lang niet gedaan (meer geen zin hebben dan geen tijd…) ben ik alweer met wat anders bezig. Ontzettend korte aandachtsspanne heb ik bij tijd en wijle. Ik wilde aan de muur wat anders, daar waar eerst mijn borduurwerk hing. Maar niets wat we zo in huis hebben was naar smaak. Ik maakte zelf wat. Alisa Burke had zo’n mooi idee op haar blog en ik ging aan de slag met restjes stof en een restje muurverf, met dit als resultaat.

mijn camera doet raar, ik kreeg maar geen scherpe foto, dit was het beste dat ik voor elkaar kreeg     

Maar dit is niet de muur waar ik wat nieuws aan wilde. Dit is de muur waar mr. Big mijn kunstwerk beter vond hangen. Ja. Hij vond hem dus niets aan en wilde er niet tegenaan kijken in de woonkamer. Nu lijkt het alsof we daar een hele discussie over hadden, maar ik vind hem ook mooier hangen aan de grijze muur op de bovenverdieping. Ondertussen ben ik Pinterest verslaafd geraakt en zag ik overal pallets opduiken, als lage salontafel op wieltjes, als onderstel voor banken of bedden en aan de muur. Ik heb nog een palletje liggen dacht ik! Hij is oud, te ruw en te verkleurd naar mijn smaak maar niets wat niet opgelost kan worden met een schuurpapiertje en een heel klein likje white wash.

Als mr. Big het nu maar wel wat vind, want gaf ik hem zonder slag of stoot zijn zin met mijn eigenste kunstwerk, ik vind dit toch wel errug leuk! (en oooh, wat zijn die plinten en deur toch nog gelig… ik moet echt nog aan de slag.

Home sweet home is een idee van Barbaramama, kijk bij haar voor meer deelnemers.

15 thoughts on “Home sweet home 25

    • @Opa B: nouhou…. ik neem aan dat ze gewoon op je werk liggen? En daar kunnen blijven? Niet dat je vrijdag met heel wat pallets aan de deur staat? Maar misschien in de toekomst kan ik nog wel wat gebruiken…

  1. …..en ja ze (de paletjes) liggen op mijn werk… daar lees ik dan ook (stiekem) h-fluts.. dat zijn van die heerlijke opkikkertjes zo tussendoor xxx

    en uh d’r passen 20 paletjes in mijn auto genoeg?

    • @Lexie: ik probeerde vandaag bij je te reageren maar om de een of andere reden lukt het niet….
      Bedankt voor je tag, maar vind je het erg als ik oversla? Ik zou niet weten wat ik neer moet pennen, de inspiratie is op het moment een beetje op….

  2. Ik ben net follower geworden van je blog. Helemaal geweldig!! Ik ben ook zo’n creafrummel.. Ik zal t met plezier lezen!
    Die pallet, weer zo’n leuk idee. Wel wat voor in de tuin, in huis hangt het momenteel ff te vol.

  3. Pingback: Pallet | interiors-designed.com

Geef een reactie

