Ojeemieneeee

Mijn mail schijnt het niet goed te doen, dat wil zeggen, ik kan wel mail ontvangen maar met het versturen ervan gaat er iets mis. Ook kan ik bij geen enkele blogspotter een reactie achterlaten, die verdwijnt meteen weer! Ik snap er helemaal niets van. Niet dat ik normaal zo’n wonder ben op technologisch gebied maar dit vind ik echt raar.Mochten er dus mensen zijn die mail van mij verwachten maar niet krijgen, sorry!

Saartje, ik hoop dat je meeleest en dat je mijn mail gekregen hebt maar ik vrees het ergste. Laat anders een reactie hier achter, want ik kan je wel verder helpen denk ik.

2 thoughts on “Ojeemieneeee

  1. Dat had ik nou ook, met die reacties bij blogspotters… Maar ze schijnen toch aan te komen! Check het maar even, zou ik zeggen.

    Voordeel van dit berichtje is dat je ’s een keer een reactie van mij krijgt. Ik lees al tijden lekker stiekem mee en geniet enorm van je blog! En ik beloof hierbij plechtig vaker te reageren.

Geef een reactie

