Herfstperikelen

Hoezo televisie nodig? Pinda staat gewoon voor het raam want de blaadjes vallen zo mooi van de bomen vindt ze. Het lieve ding, elke keer als er een vlaagje wind komt roept ze hoera!

En ik? Ik  moet een beetje wennen aan de kou! Niets voor mij, ben heel warmbloedig normaal maar ik ben nu ook al 13 kilo en een beetje vet kwijt en dat merk je toch aan je isolatiewaarde. Gelukkig is mijn nieuwe quilt helemaal klaar voor gebruik en die ligt regelmatig op de bank. Alleen moet ik hem telkens wel delen met de katten…

5 thoughts on “Herfstperikelen

  1. Ook wauw meis heel goed van jou…… maar sjips ik probeer je in te halen en dat lukt me niet, ik zit op bijna 10 kilo.

    Vallende blaadjes vond jij vroeger ook fascinerend, dus Pinda heeft het niet van een vreemde….mooi kijkgenot
    Knuf

Geef een reactie

