Communiceren met Pinda

Ik; Pinda wat wil je op je brood?

Pinda; chocopasta met zonder stukjes.

Ik; dat bestaat niet schat, wil je chocopasta met stukjes (ja wij hebben pasta met knapperige stukjes erin) of chocopasta zonder stukjes?

Pinda; eeeeuhm….. ik wil chocopasta met zonder stukjes.

Ik; dat kan niet, wil je chocopasta met stukjes of wil je chocopasta zonder stukjes?

Pinda, moeilijk kijkend ondertussen; mama, ik wil chocopasta met zonder stukjes.

Ik, met de twee potten in mijn hand ter illustratie: wil je chocopasta met stukjes (onderwijl de goede pot hooghoudend) of wil je chocopasta zonder stukjes (de andere pot hooghoudend).

Pinda; zucht. Mama, ik wil hagelslag.

4 thoughts on “Communiceren met Pinda

  1. Wat een slim kind,die is echt niet voor een gat te vangen.Ben benieuwd hoe het broertje of zusje dat straks gaat oplossen.Ik denk dat Pinda als ervaringsdeskundige wel het grote voorbeeld zal zijn.Maak je borst maar nat!!!

    Liefs,
    Ops H en Oma J.

Geef een reactie

