Ver weg

Gisteren vloog mr. Big in twee uur naar Boston. Die jongen kan dat, gewoon in twee uur (de vlucht was acht uur en het tijdsverschil is zes uur). En nu zitten wij dus een weekje zonder man in huis. Het is niet de eerste keer dat we dat doen, en het zal ook niet de laatste keer zijn, maar ik heb toch het liefste alle schaapjes bij elkaar!

Ondertussen was Pinda lief aan het doen. Zelfs overdreven lief. Zowel gisteren als vandaag loopt ze over van liefde voor mij. Constant hoor ik dat ze mij lief vindt en ik kan geen stap verzetten zonder een knuffel te krijgen. Lief, maar niet altijd even handig.

2 thoughts on “Ver weg

  1. veel plezier,Mr.Big!Stoer zeg,”gewoon” ff naar America voor je werk!
    Mijn 15 jarige dochter wil ook vaak geknuffeld worden,huggen noemt ze dat…Toch grappig hoe ik dan helemaal verdwijn in de armen van deze halve kop grotere puber.Gaat niks boven knuffelen en geknuffeld worden:)

Geef een reactie

