Moederdag 2012

Ik had een heerlijke moederdag. Die echter wel begon met heel veel voorweeën, je zult weten dat je er bijna twee hebt nietwaar! Koosje en ik waren dan ook als enigen wakker in het hele huis, en Koosje zorgt helaas nog niet voor het ontbijtje op bed. Ik moest dus heel geduldig wachten.

Pinda had een heel mooi bloempotje geknutseld op school. Zo leuk, moederdag met een schoolgaand kind. Ze kwam vrijdag al heel trots haar maaksel laten zien maar bedacht zich ineens dat dat niet de bedoeling was en verstopte hem snel.  Het bloempotje was gevuld met zwart zand. Er zou een bloem uitkomen vertelde ze maar ze wist niet meer welke bloem. In de middag bedacht ik me dat het bloemzaadje wel eens heel erg verstopt kon zijn door al het geren en geschud met het potje en voorzichtig wroette ik door de aarde. Om onderop een waar plantje met groene blaadjes te ondekken! Dat plantje dan maar naar boven gehaald, water gegeven en in de vensterbank gezet. Ik ben benieuwd wat eruit komt. Verder heeft ze een hele mooie tekening gemaakt van ons. En tja, kleutertjes hè. Mr. Big is een beetje anders getekend… want die heeft iets wat wij niet hebben. Kleuterhumor. Ze heeft hem wel flink bedeeld vind ik.

De rest van de dag werd luierend doorgebracht, al dan niet in de tuin, al dan niet zevenblad wiedend. Aan het einde van de middag scheen het zonnetje zelfs zo lekker dat we kussens op de grond legden en daarop gingen zonnebaden. Op zwarte kussens, uit de wind en in de zon werd het bijna zomer. Mr. Big schonk een witbiertje 0.0% in voor mij en we waanden ons ergens in een ver en zonnig land. We smeerden Pinda in met zonnebrand en het was dat ik al zwanger ben, anders waren mijn eierstokken spontaan gaan klepperen van die heerlijke zwitsal lucht. Haaaaa. Wat een fijne zondag! Ik hoop dat die van jullie ook zo fijn was!

5 thoughts on “Moederdag 2012

  1. Heerlijk moederdag!!Ook ik ben zwitsal-liefhebber en dat weet Laura:)Kreeg dan ook een lekkere creme van zwitsal en die baby tijd ligt toch al ver achter mij!Maar met dat luchtje ga je gewoon weer terug in de tijd, heel herkenbaar dus…

Geef een reactie

