1 week!

En zo is Koosje alweer een week oud. Ongelooflijk hoe snel het weer gaat. Koosje is een voorbeeldige baby, hij huilt weinig zelfs niet als hij krampjes heeft. Hij wil wel heel veel huidcontact, en tja dat willen we hem allemaal heel graag geven natuurlijk. Pinda is helemaal weg van haar kleine broertje, die wil hem alleen maar knuffelen, vasthouden en kussen. Zo ontzettend leuk is het om die twee samen te zien en zo ontzettend leuk is het om zinnen te beginnen met “mijn zoon en dochter…”

Langzaam aan beginnen we weer onze normale dingetjes op te pakken, en hebben we zelfs onze geboortekaartjes verstuurd (schaam schaam, een week na dato…) Ze kwamen vrijdag pas aan na brievenbus lichtingstijd, zaterdag werden ze geschreven maar ontbraken de postzegels (voorbereiding noemen ze dat) en maandag gingen ze dan op de post. Als de postbode alles bezorgd zou moeten hebben zal ik het kaartje hier ook wel plaatsen. Ik zal veel dingen missen van de kraamtijd maar dat warrige hoofd mogen ze houden hoor. Ook zal ik onze kraamhulp erg missen, die was echt geweldig. Heel veel hulp bij de borstvoeding, elke dag een schoon bed. 

Elke dag een fruitcocktail. Elke dag ontbijt en lunch geserveerd krijgen eventueel in bed. Elke dag tussen de middag kunnen slapen want zij speelde met Pinda, die helemaal verliefd was op haar. Elke dag een vrolijk gezicht aan bed. Heerlijk.  We hebben nog even extra hulp vanwege de borstvoeding (van een andere hulp) maar dan is het echt gebeurd. En ook daar heb ik wel weer zin in hoor!

En nu wil ik nog wel honderduizend dingen meer schrijven over Koosje en hoe geweldig die is maar ik hoorde toch net  zo’n onheilspellend geluid van een luiervulling… Aan de slag!

7 thoughts on “1 week!

Geef een reactie

