Toveren

Kennen jullie die serie van Bibi en Tina op Telekids? “T is een serie die ik helemaal niets vind. Pinda wel, want het is een tekenfilm en dat is genoeg voor haar. Nu is het zo dat een van die twee kan toveren, of allebei, dat kan ook dat weet ik niet. In ieder geval dan zeggen ze een rijmpje en dan gebeurt er iets met de handen en dan komt het; ze zeggen de toverspreuk ‘heks heks’. Tja. En Pinda maakt daar net iets anders van. De meesten raden het wel denk ik, de tweede h wordt vervangen door een-s. Niet haar schuld hoor, ze doet het niet expres, als je niet al te best luistert dan lijkt het ook wel dat ze dat zeggen. En luisteren is niet Pinda’s sterkste punt op het moment natuurlijk. Of op welk moment dan ook. Allemaal nog niet zo’n probleem maar Pinda zegt dat toverspreukje ineens de hele dag door! En al moet ik elke keer stiekem lachen, liever heb ik de frequentie van toveren iets lager liggen, zo’n beetje niet bestaand ongeveer. De volgende keer dat die nare Bibi en Tina op tv verschijnen ga ik zappen hoor!

Geef een reactie

