Vrolijk!

Kijk, hier word ik dus heel erg vrolijk van hè. Heel erg vrolijk. Ik heb het idee volledig hier (http://pinterest.com/pin/98305204337396903/) vandaan. Een hyperlink toevoegen lukt vandaag niet met wordpress, daar word ik dan weer veel minder vrolijk van. Ook het gedoe met foto’s toevoegen moet ineens moeilijk maar goed, door met vrolijke dingen!


Doe poef die zij (van die link hierboven) heeft gemaakt die is zo ontzettend mooi, maar ik heb eigenlijk geen plaats voor een poef, dus ik maakte maar een kwoekiehoesie. De was ook wel eens aan verandering toe. Maar die poef die blijft toch wel door mijn hoofd spoken… misschien toch? Een plekje zal toch wel ergens in huis te vinden zijn….

4 thoughts on “Vrolijk!

  1. Pingback: Sillas y taburetes III | La Maison Bisoux

  2. Pingback: Chairs / Chaises | Knitted Art

Geef een reactie

