Wijsneus

Pinda Praat:

Mama hoe heet de onderkant van een koe? Ik; eeeuh, gewoon de onderkant van een koe. Pinda: neeeheee, daar waar de melk uit komt! Ik; Ooh, dat is een uier. Pinda: uier ja, dat heb ik altijd naast mijn bed staan als ik verkouden ben! (ja, ze bedoeld ui).

Mr. Big is aan een nieuwe werktelefoon toe en moet kiezen tussen een Samsung en een iPhone. Pinda: Papa, Samsung is toch van Samson en Gert hè!

Pinda na twee weken herfstvakantie: Ik ben helemaal vergeten om juf te vertellen dat Omi dood is, ik heb wel verteld dat we naar een vakantiehuisje zijn gegaan en dat ik nieuwe sokken heb. Ik kon gewoon even nergens anders meer aan denken dan aan mijn nieuwe sokken en het vakantiehuisje.

Nadat een klasgenootje jarig was: soep geboerskak viel kluuk, soep geboerskak viel kluuk (zum geburtstag…)

Na een wel hele kwalitatief uitermate teleurstellende dag voor mij: mam zal ik dan vanmiddag  maar heel goed luisteren?

Geef een reactie

