Week 1

Ik ga proberen om dagelijks een foto te maken, proberen is hierbij het sleutelwoord natuurlijk want in de eerste week ging het al mis. Niet helemaal maar op 5 januari heb ik alleen maar zo ontzettend onscherpe foto’s gemaakt dat ik maar ééntje van 6 januari gebruik.

1

De allereerste januari. Na een vervelende griep die veel langer bleef hangen deden we alle herstel teniet in oudjaarsnacht. 1 januari werd in rust en zoveel mogelijk in stilte doorgebracht.

2

 De meest prachtige zeemeermin die Pinda ooit tekende. En zoals het een echte zeemeermin betaamt, doorstond ze twee regenbuien met glans.

3

Pinda zou Koosje wel even vermaken en sleepte de hele inhoud van de boxzak naar hem toe.

4

Tenzij het stormt wil Pinda elke dag naar buiten om bellen te blazen. En ik vraag me steeds af hoelang ze nog haar handschoenen zo wil dragen. Ze is tenslotte al bijna 5 (argh).

5

Ik breide het kind een kol, maar het kind heeft soms een koude nek en draagt dan de kol om de nek en het kind heeft soms koude oren en dan draagt ze hem zo. En soms smijt ze de kol onderin de buggy want dan heeft ze het warm. En dat allemaal binnen 5 minuten.

6

Goed voornemen nummer twee, meer naar buiten als het even kan. En het was heerlijk!

Geplaatst in 365

One thought on “Week 1

Geef een reactie

