Week 2

7

Ook al was ik blij dat de kerstspullen weer opgeborgen konden worden (opgeborgen? Zeer in de weg staand op zolder bedoel ik..) kon ik het toch niet over mijn hart verkrijgen om alles weg te halen. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze kerstster (van de Hema)

8

Vrolijkerd!

9

Nog geen 7 maand en nu al zitten/ hangen in de wagen. Meneer is stevig genoeg om overeind te blijven als hij zich vasthoudt. Totdat een mevrouw met lang donker haar langsloopt, dan laat hij los en valt hij om (hij valt letterlijk voor de vrouwen).

10

Onscherp maar o zo leuk. En ja ik weet het. Nu zijn ze nog gek op elkaar, nu nog wel. Maar ooooh wat leuk!

11

De nog heel even 4 jarige Pinda. Die best wel in het vestje past wat ik ooit voor haar grote neef maakte toen hij in de buik zat. Dat vestje kreeg ik weer retour toen Koos gebroen werd en zit nu bij de poppenspullen. Maar het past best hoor. Best wel!

12

En ja noem me helemaal gek, maar dit is een foto van mijn strijkplank. Ik kocht een broodnodige nieuwe hoes aan het begin van de week en ik kan er niet over uit hoe mooi ik hem vind met zijn celadon kleurtje en vier witte hartjes die bloemetjes vormen. Wie het kleine niet eert. Ik was klaar met de strijk en zette de plank tegen de muur, voor eventjes weet je wel. En daar stond die dan mooi te wezen. Mooi mooi mooi plankje.

 

iedere dag een fotootje is het idee! Dit was week nummer 2.

 

Geplaatst in 365

3 thoughts on “Week 2

  1. Hihi, volgens mij hebben we dezelfde strijkplank. En wat een grote Koos zeg, tjemig! Wat leuk dat hij al in een karretje kan ‘hangen’, stoer hoor! Meneer hier kan er ook wat van. Heeft ondanks zijn 4,5 mnd steeds vaker mt 74 aan…

  2. @MaMarije: Jemig zeg! 4,5 maand en dan al 74? Jij broedt ze groot zeg! Koos heeft ook wel hier en daar wat 74 aan (ik durf zelfs nu geen 68 meer te kopen) maar het zit dan nog wel wat ruim. Niet om de buik natuurlijk met die pens van hem…

Geef een reactie

