Week 5

28Wasmand alleen voor was? Echt niet!

29

In het kader van de maakweek maakte ik ook eindelijk Koos’ quilt af. Eindelijk.

30

De liefste foto’s zijn altijd onderbelicht of onscherp lijkt het wel. Maar daarom neemt dat niets weg van de liefigheid.

31

Ik werk me ook door mijn voorraadje fleece heen, ik waag weer eens een poging om voor mijzelf kleding te maken. Dat deed ik voorheen ook wel eens, met wisselend succes. maar die patroonbladen voor volwassenen, daar staan toch veel meer streepjes op dan die van kinderen.

1

Gelukt! Mik zit eindelijk eens bij Pinda op schoot! Mik is nogal een zenuwpees en durft al niet snel op schoot. Laat staan bij stuiterballetje Pinda. Maar ineens lukte het toch! Pinda was zo blij dat ze bijna niet stil kon zitten maar ze deed het toch. En drie dagen erna heeft ze het er nog over, dat ze het zo gezellig vond.

2

Meneer Koos heeft het rollen ontdekt. Nog geen minuut voor de foto legde ik hem midden op het kleed, op zijn rug.

3

En Koos is ook al blikken aan het oefenen. Dit was een beetje tegen de zon in en tegen zijn slaap in, maar toch. Ik zag ineens hoe hij eruit zou zien over twintig jaar.

Geplaatst in 365

2 thoughts on “Week 5

Geef een reactie

